close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אינסטלטור בירושלים - טיפים, מחירים ועוד

מערכת שורשכד טבת, תשעה15/01/2015

איך תבחרו אינסטלטור בירושלים?

תגיות:
אינסטלטור
צילום: יח"צ אתר אינסטלטור בירושלים
סתימות או הצפות אשר מתרחשות בקווי ביוב מרכזיים מצריכים טיפול של העיריות ושל הרשויות המקומיות, נזילות והצפות אשר מתרחשות בבניינים שונים מצריכים טיפול של וועד הבניין, אולם סתימות, הצפות ונזילות אשר מתרחשות בתוך הבתים מצריכות טיפול של הדיירים בדירה. לצורך טיפול בתקלות בקווי ביוב מרכזיים, ובכבישים בינעירוניים יש צורך לקרוא לשירותי ביובית, שהיא משאית בעלת מיכל גדול, וצינורות עצמתיים, אשר ביכולתם להשפריץ מים או לשאוב בעצמה את הסתימה, ולפתוח אותה. בתקלות אשר מתרחשות בתוך הבתים לרוב נזעיק את האינסטלטור. אינסטלטור בירושלים, אשר עבר את ההכשרה המתאימה יכול לפתוח סתימות בכיורים, במקלחון או באמבטיה, לתקן נזילות ופיצוצים בצינורות, לסייע במקרה של הצפה או סתימה בשירותים, וגם לסייע במקרים בהם יש צורך בשיפוץ והעברת קווי ביוב ממקום למקום.   

מה הם הפרמטרים אשר קובעים את המחיר? 
באופן עקרוני כל אינסטלטור מתמחר את העבודה שלו באופן אישי, אולם ישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על שיטת התמחור של אינסטלטור בירושלים, הנה כמה חשובים: 
- תעריף יום ותעריף לילה: בראש ובראשונה, אחד הפרמטרים החשובים ביותר אשר משפיעים על המחיר הוא הזמן בו מתקבלת הקריאה. חשוב מאוד שתדעו כי ישנו תעריף יום וישנו תעריף אחר לקריאות המתקבלות בלילה. תעריף יום מוגדר כקריאות אשר מתקבלות עד לשעה חמש אחר הצהריים, ותעריף לילה נכנס לתוקף מחמש ועד לבוקר שלמחרת. כמובן שקריאות המתקבלות בזמן תעריף לילה תהיינה יקרות יותר, וכך גם קריאות אשר מתקבלות בשבתות ובחגים. 

- מרחק: כל אינסטלטור מתמחר את העבודה בהתאם למרחק שעליו לנסוע, ולדלק שעליו להוציא על מנת להגיע למקום התקלה. הזמנה של אינסטלטור מהסביבה יכולה לחסוך לכם סכום כסף נכבד.
 
- כלים לעבודה: פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור העבודה הוא הכלים והחלקים להם זקוק האינסטלטור על מנת לטפל בתקלה. כלים וחומרים יקרים יותר וזמינים פחות יעלו את מחירה של העבודה כולה. 
 
- זמן טיפול בתקלה: פרמטר נוסף אשר משפיע על המחיר הוא הזמן הנדרש לבעל המקצוע על מנת לטפל בתקלה. זמן רב יותר משמעו מחיר גבוה יותר. 

- השתתפות של הועד או הביטוח: ולבסוף, לעיתים ישנה השתתפות של חברת הביטוח או של וועד הבניין בסכום הכולל של התקלה, מה שעשוי לצמצם את ההוצאה בצורה משמעותית.    

טיפים חשובים בעת בחירת אינסטלטור בירושלים
בבואכם לבחור אינסטלטור בירושלים עליכם לבחון כמה ניסיון יש לבעל המקצוע בתחום או בתקלה בה אתם מעוניינים לטפל. כמובן שאם התקלה דורשת טיפול מיידי אין אפשרות לבחון את הפרמטרים החשובים אשר הופכים את האינסטלטור למקצוען, אולם אם אתם מתכננים שיפוץ, או זקוקים לטיפול בתקלה שאינה דחופה מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע שונים, לבחון את המוניטין של בעל המקצוע בשוק העבודה, וגם כמובן לקבל כמה שיותר המלצות לפני הבחירה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה